SWAG

Tja! Tänkte att det var bra att blogg när man ändå inte har något att göra. Igår sov Ena över hos mig och det var några kompisar här och vi hade det jätte nice, dom bästa att vara tillsamans med. Dagen i dag började med att jag åkte in och kollade på P-97s match och dom vann den... som väntat ;) haha, sen spelade jag och mitt lag final, vi förlorade men vi vann silver. Min insats i matchen funkade väl... Sen så åt jag och några i mitt lag mc donalds och kollade på p-97s final match och dom förlorade tyvärr, efter det har jag spelat basket ute och chillat. Imorgon blir det konfimation och sedan dolphins match. Men nu ska jag kolla på en film och äta chokladpudding!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0