Dagen !!

hej !
Har haft en härlig dag med Ena ! Vi har kollat på basket match, Dolphins 96 körde match :) Sen har vi gått på stan, köpte en tröja från monki, det var rea i hela stan i dag typ :) Har också gått på en dam match i basketen och så har jag varit lite med Linn :)
Just nu i alla fall så kolla jag på American Funniest videos, snart börjar det nog en film hoppas jag !
Imorgon så ska min syrra spela match och då ska jag kolla på, match börjar redan klockan 10 så åker väl vid halv 9 för dom ska ju träffas klockan 9 redan. Men det blir nog kul , sen ska jag nog plugga lite om jag inte hittar på något roligare !!
Men nu ska jag fixa bilder så ska ni få se vad jag köpte idag och igår !!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0