tove gästbloggar part 4 (om ja inte minns fel)

TJA folket med ögonen framför skärmen helt klistrade framför dataskärmen, eller mobilen eller surfplattan eller va ni nu sitter och stirrar på, jag gissar att det inte är en bok, hahha va rolig jag är :D men nu sitter ja i skolan, i no salen för att vara exakt, på kunskapsskolan i norrköpig aa ni fattar, menmen vad har hänt sen ja va här och våldgästade sist?!?! det undrar ja oxå , justin bieber har varit i peru, ne i argentina ja bara skoja och han va ju typ hatad där, stackars liten, eller han är ju inte så liten hart är äldre än mig. men vafan. jag fick inte gå på 1D fan event i sthlm för min onda mamma. hin trode säkerheten va för dålig, och hon hade ganska så jättemycket rätt. så aa. men nu ska ja återgå till mitt skolarbete, ja mena ja vill ju lyckas med mitt liv, eller jo men de gör ja ju alltid i varje fal. menmen. kolla mi's blogg www.micaap.devote.se för att kolla in en till legendarisk gästbloggning :) nu ska ja sluta att ge kissie konkurens, synns nån gång!
btw.
vad säger råttorna i stockholm?
rätt svar får en länk (kanske, om filippa tillåter det)

Kommentarer
Postat av: ♥ fanny ♥

mjaaaao?

2011-10-13 @ 20:13:01
URL: http://agirlwithstyle.blogg.se/
Postat av: amanda <3

hahaha, hon tove är bäst på att blogga!

2011-10-14 @ 20:57:54
Postat av: Olivia

Piiip /fanny och olivia

2011-10-15 @ 16:17:46
URL: http://bbaskettjej.blogg.se/
Postat av: vilma

tack detsamma :)

2011-10-17 @ 21:54:37
URL: http://vilmaafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0