JOHANNA OCH ENA !!

heej ! Dagen har varit bra ! Dagen började med att jag och johanna vaknade! Då fick jag ett sms att komma till linghallen så vi åkte dit och sedan spelade vi lite och så i ca 4 timmar ungefär och sedan åkte vi hem till Johanna åt lite oh var där en timme sedan åkte vi tillbaka till linghallen och ar där 2 timmar och där var även Ena ! Just nu i alla fall så kolla jag bloggar och faaaacebook !! HIHIH , men nu ska jag checka vidare! Föresten det blir ingen bloggning imorgon för jag ska på basket camp halv 10 till typ 9 på kvällen och sedan samma på onsdagen !! På torsdag blir det nog även att åka till linghallen och fredag så ska vi till några kompisar. På lördag så ska vi åka till boda borg med några även också ! Skit kul !!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0