Tove gästbloggar part 5

TJA FAN.
hihi bli inte rädd av rubriken här nu va, eler jo bli lite avskräckt av densuperduper mega hardcoreriga rubriken ;) finns det än sett ord som heter hardcoreiga? nu finns det de. jaja men va kan ja skriva här nu v (tips, någon?)
just nu är ja för tillfället hos filippa och vi ska träna, det ksk ni redan visste om vi läste där nere, men ni kanse inte gjorde det så nu vet ni ändå :) just nu ser vi på en konstig film på fyran. man fattar verkligen ingeting, fasst de kanse inte är så konstigt när ja inte tittar på den, iband blir jag rädd ör mig själv för att jag är så smart ibland :s men men jag ska väll göra en intesant uppdatering om justin bieber igen ( det är ju  typ som en tradition nu) men jag har inget att komma på :c ehh han va med på EMA som ni kanske redan visste ni får en bild på honom under ;D men innnan detta bli för långt så ska ja ta och avslutta detta med ett enkelt TJARÅ! 
asso så snygg ja dööööör
och en sista grej bara..
hehhe ja va tvugen, men bara för att ja har beställt två up all night skivor (one directions debut album för er som är efterblivna..) och som ni kanske vet så får man dom signerade om man förboka på cdon.com och bilden är från när dom signerade alla, och filippa trodde att dom bara kopiera, men nejnej det gjorde dem inte :D
detta blev ett himmla långt inlägg, creds till er som orkade läsa, besök även min blogg som mitt alterego kissie som är en stockholms brud med senaste grejorna och störta tuttarna på www.kissies.se tack bra puss hej.

Kommentarer
Postat av: amanda! <3

haha hon tove är för rolig altså! har hon egen blogg? kan du länka den isf? <3

2011-11-18 @ 22:24:42
Postat av: klara

filippen, tror du man fortfarande kan få signerade skivor ifall man beställer från cdon ?? kram <3

2011-12-07 @ 18:32:41
URL: http://klaragunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0