Stockholm, bääääst !!

Nya skor som jag köpte, det är bild på fannys men jag har precis likadana. Fanny tvinga mej att säga att det är hon som har tagit fotona.
Heej !
Helgen har varit super, har haft det bäst med det bästa laget. Det började med att vi samlades för att åka till stockholm, klockan 8 i lördags morse. När vi kom upp till stockholm körde vi en match sedan åt vi och spelade en match till, den första förlorade vi och den andra vann vi. Sedan åkte vi till hotellet och åt och hade det roligt, sedan idag så gick vi upp klockan 7 och så åt vi frukost...... jätte gott, pannkakor och massa annat. Sedan körde vi match och den förlorade vi. Nu är jag hemma och chillar, hihih imorgon blir det skolan och sedan BASKETTRÄNING !! <3
men nu ska jag kolla på handboll och kanske kolla på vampire diaries. Ses senare!
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0