Vrinnevi

Photo by: Fanny Kamera: Canon eos 500 d
Hej !
Idag var vi i vrinnevi med skolan , det var inte så roligt. Vi hade olika statoner med olika lekar :/ Efter skolan så kom morfar och hämtade mej så åkte vi till paus och handlade mat. Efter det hängde jag med morfar hem , somnade. Klockan 4 kom pappa och hämtade mej och då åkte vi och köpte nitar till mina jeans short, nitarna ska jag ha på bak fickan :D Imorgon ska jag ha skol avslutining jag ska ha en vit kläning från nelly men ni får se bilder i morgon. Men nu ska jag ut och gå så hejdå :D
pusssss

Kommentarer
Postat av: Johanna Andersson

Hejsan, vart köpte du nitarna?

Har jagat såna jätte länge nu :) <3

2011-06-18 @ 13:51:45
URL: http://www.ordinaarygirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0