skolavslutning!

Hej!
I dag gick jag min sista dag i skolan innan sommarlovet :D Vi började klockan 9:00 i folkparken där vi körde beach vollyboll. Jag kollade på. Efter det så gick vi i klassen till halvars och köpte glass :D Sen när vi hade ätit upp så slutade vi och då var klockan 11. Då gick jag och Mi till stan och åt på istanbul kebab, jätte gott :D När vi hade ätit upp gick vi till gina och mi köpte solglasögon och sedan åkte jag till morfar som stjusade hem mig. Nu sitter jag vid datorn och snart eller om 2-3 timmar ska jag börja fixa mig för vi har skolavslutning klockan 18:00. Det ska bli jätte skönt med sommarlov. Men jag lägger ut en bild på det jag ska ha på mig vid 17:00 .
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0