Lång dag !


Hade ingen bild som var om dagen men det fick bli en blomma.
Hej!
Idag så har jag gjort ganska mycket , dagen började med att jag åt frukost ( micaela var här). Sen gick jag upp och fixa och packade. Sen klockan halv 12 så åkte vi och stjusade hem Micaela och sen åkte vi till maxi och köpte blommor och ett smycke till mammas kompis som hade fyllt år. I alla fall sen åkte vi till en en annan av mammas kompis och träffade hennes hundar och lekte med dom. Vi var väl bara där i 30 min, innan det var daxs att fortsätta hem till min Farmor som vi åt smörgåstårta hos och prata och så för hon fyller år imorgon. När klockan var 2 så åkte vi till mormor och morfar där vi typ kolla på fotboll, fikade och spelade kort. Sen klockan 6 så åkte vi till några av våra kompisar där min syrra hade fixat en ´halv åtta hos mig `kväll med Cissi. Som förrätt fick vi typ taco chips med jalapenos och smält ost, till varmrätt fick vi kyckling inlindad i bacon och haselbaks potatis och sås. Som efterrätt fick vi muffins med grädde och jordgubbar på. Det var en bra dag! Imorgon ska Fanny och jag hitta på något att göra med mormor och morfar.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0