Finspång

Hej!
Just nu sitter jag inne och kollar lite på datorn. Nyss var jag ner på fotbolls planen och kollade på min granne Isak som körde fotbolls match :D Men i går var det jätte roligt, vi fick en picknink korg och så lyssnade vi på massor av artister i Finspång:D Vi stog nästan längst framme så jag fick bra bilder. Dom som var där var Sahar hotnights, Kate ryan, EMD, någon tjej som jag inte visste vem det var, en kille (kommer bilder) , Stella mwangi och några dansare, Lasse berghage och kanske någon mer :D Det var jätteroligt i alla fall :D
Bilder : ( alla bilder är tagna av mej :D)
Coccise och beans ( stavning)
Lasse
Stella :D
Dansare :D
Joakim Kans
Någon tjej som sjöng jätte bra :D
EMD
Shara hotnights :D
Kate ryan ( hon var skit bra )
pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0