tove gästbloggar part 3

como te llamas internett! om ni läst rubriken rätt så äre då tove som sitter här :D ja vad ska ja skriva.......................... ehm det har hänt en väldans massa grejer sen ja gästblogga första gången, tex har justin bieber blivit tillsammans med selena gomez, men det kan ni nog inte ha missat, eller ?!?!? menmen nu ska jag klä på mig och så vill filippa att jag ska starta en egen blogg.. (vi får se vad som händer med det..) men kissie ringde och så att hon inte ville ha konkurens, så för att vara snäll mot henne så ksk ja inte starar en nu... menmen nu ska ja fixa mig till bask1'N
hejdå lilltå
med kärlek / tove

Kommentarer
Postat av: alice

så jävla skön du är Tove ! xddd <3

2011-08-14 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0