Shopping !

hej, idag så vaknade jag vid 9 redan , lite synd när man kunde sova ett tag eftersom mamma och pappa brukar väcka mej vid 9 men nu jobbade dom :) Men Olivias mamma kom och hämtade oss vi 12 och då åkte vi hem till Olivia. När vi kom hem så åkte vi direkt till aboreberg spåret och så sprang vi , jag sprang 5 km och Fanny och Olivia spran 2, 5 . När vi kom hem till Olivia så badade vi i deras pool på en gång :) Sen så har vi gjort massor. Sen vi 5 kom mamma och hämtade Fanny och mej och då åkte vi till maxi köpte lite skol saker, underkläder och solglasögonsskydd . Kommer bilder i ett annat inlägg :) Sen kom vi hem och nu äter vi lite popcorn :) Imorgon ska jah vara med tove åker dit med bussen, så kommer inte kunna blogga . Men nu ska jag chatta med mitt lag :)
pussss

Kommentarer
Postat av: o

aa !

de måste göras om ;)

2011-08-10 @ 20:32:16
URL: http://bbaskettjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0